Forum SKRZYDLATY PIES Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

REGULAMIN FORUM SKRZYDLATEGO PSA

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum SKRZYDLATY PIES Strona Główna -> REGULAMIN
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lejdija
Administrator
Administrator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 10191
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ZBukowno
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 22:50, 02 Mar 2011    Temat postu: REGULAMIN FORUM SKRZYDLATEGO PSA

FORUM ADOPCYJNE FUNDACJI SKRZYDLATY PIES


REGULAMIN:

Zawsze, kiedy w regulaminie jest mowa o Forum - chodzi o FORUM ADOPCYJNE FUNDACJI SKRZYDLATY PIES



Prosimy o poważne potraktowanie naszych zasad.


1. Użytkownicy


Użytkownikiem Forum Skrzydlaty Pies może zostać każda osoba, w tym niepełnoletnia.

Użytkownik nie może posługiwać się nickiem, który będzie wulgarny, będzie kojarzony z tematyką erotyczną.

Użytkownik musi zachować na Forum kulturę a posty muszą dotyczyć tematyki, której Forum dotyczy.

Jeśli Użytkownik będzie zachowywać się niestosownie tj. będzie wulgarny, będzie obrażać inne osoby, jeśli posty Użytkownika nie będą dotyczyć tematyki forum, to taki Użytkownik zostanie usunięty z Forum po jednym ostrzeżeniu.

Kto może zostać usunięty bez ostrzeżenia?
Usunięty z Forum bez ostrzeżenia może być Zarejestrowany Użytkownik, który nie aktywował konta oraz Użytkownik, który jest bezczynny na forum, tj. ma na koncie zero postów dotyczących tematyki Forum.

Usuwanie nieaktywnych/bezczynnych Użytkowników odbywa się jeden raz w roku lub w razie potrzeby częściej. Czynność ta poprzedzona jest informacją od Administratora na Forum w dziale: INFORMACJE OD ADMINÓW minium 3 dni przed rozpoczęciem usuwania Użytkowników.

2. Nasze posty:

Zanim coś napiszesz, prześledź forum, sprawdź czy interesujący Cię wątek już nie istnieje.

Jeśli chcesz założyć nowy wątek, dostosuj jego temat do odpowiedniego działu. Jeśli uznasz, że na forum nie ma odpowiedniego działu - skontaktuj się z Administratorami.

Posty powinny być napisane poprawnie pod względem gramatycznym, ortograficznym, stylistycznym i merytorycznym.

Wszelkie wulgaryzmy są cenzurowane.

Nie należy nadużywać cytowania oraz pisania w sposób niewygodny dla innych, w tym: używanie CapsLocka, nadmierne używanie kolorowej czcionki.

Zanim coś napiszesz - zastanów się - postów nie usuwamy - usuwamy takie, które są obraźliwe i kłócące się z ideą Forum


3. Nasze zdjęcia/avatary/emblematy/podpisy


Zabronione jest umieszczanie zdjęć o tematyce pornograficznej/erotycznej oraz uderzających w uczucia innych bądź obraźliwe.

Zdjęcia najlepiej umieszczać w formie linków z innych serwisów, które są do tego przystosowane. Jeśli Użytkownik ma problem ze wstawieniem zdjęć, prosimy skontaktować się z Administratorami, którzy udzielą wskazówek.

W ustawieniach profilu każdy Użytkownik może dodać avatar/emblemat/podpis wg wskazówek tam umieszczonych.

rozmiar emblematu: max 80x80 pikseli
rozmiar podpisu: 255 znaków



4. Reklama/Spam

Obowiązuje zakaz umieszczania reklam w postach i podpisach Użytkowników bez porozumienia z Administratorami.

Administratorzy bez ostrzeżenia usuwają reklamy/spam umieszczane przez Użytkowników.


5. Wiadomości prywatne

Użytkownicy mogą komunikować się ze sobą za pomocą wiadomości prywatnych PW.

maksymalna ilość wiadomości w Skrzynce odbiorczej: 50

maksymalna ilość wiadomości w Wysłanych; 25

maksymalna iiość wiadomości w Zapisanych: 50

Większa ilość wiadomości będzie automatycznie usuwana: od najstarszej

6. Moderator

Moderator może edytować posty Użytkownika, który w treści złamał regulamin.

Moderator może przesuwać posty między działami.

Moderator może łączyć posty jeśli dotyczą jednego tematu.

Moderator może dać ostrzeżenie Użytkownikowi zachowującemu się wbrew zasadom regulaminu.

7.Administrator

Administrator ma te same prawa co Moderator.

Administrator może usuwać konta Moderatorów i innych Użytkowników.

Administrator może usuwać posty Moderatorów i innych Użytkowników jeśli Ci rażąco złamali regulamin.
Administrator zawsze wysyła informację o powodzie usunięcia wiadomości danego Użytkownika.

Administrator może nadawać/odbierać rangi innym Użytkownikom.

Administrator może zakładać/usuwać grupy wewnątrz forum.


8. Ostrzeżenia:


Każdy Użytkownik po jednym ostrzeżeniu będzie usunięty z Forum.

Usunięty Użytkownik może ponownie zarejestrować się na forum pod innym nickiem, jednak, jeśli nadal będzie zachowywać się wbrew regulaminowi - będzie ponownie usunięty.

9. Prawa do kopiowania treści zawartych na Forum

Każdy Internauta może korzystać z treści i zdjęć zawartych na Forum, jednak każdy Internauta zobowiązany jest do jasnego, nie dającego wątpliwości podawania źródła pochodzenia treści/zdjęć, które są przez niego rozpowszechniane. Podanie linku oraz nazwy Forum Adopcyjnego Fundacji Skrzydlaty Pies

10. Pozostałe ustalenia:


Regulamin obowiązuje każdego Użytkownika Forum ( nawet Administratorów)

Założone konto może usunąć tylko Administrator i musi to być uzasadnione złamaniem regulaminu.

Każdy Użytkownik może posiadać jeden nick.

Zmiana nazwy nicka jest niemożliwa.




Celem tego Forum jest pomaganie zwierzętom oraz skupienie osób, dla których pomoc zwierzętom jest pasją, sposobem na życie czy wręcz zawodem.
WITAMY W SKRZYDLATYM PSIE i ZAPRASZAMY DO WSPÓŁDZIAŁANIA
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum SKRZYDLATY PIES Strona Główna -> REGULAMIN Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin